Sunday, March 21, 2010

GREENFIELD ORGANIK

Cara terbaik memulai gaya hidup sihat Organik...

Melilea Greenfield Organik diformulasikan khusus oleh peneliti dan ahli organik terkemuka, Dr Henry Chang, dengan didasari oleh tiga keampuhan-keampuhan terunggul didunia:

1. Fungsi-fungsi Makanan Organik
2. Fungsi-fungsi Naturopati
3. Fungsi-fungsi Penyembuhan Alami

MELILEA Greenfield Organik berisikan lebih dari 20 macam bahan yang telah di nyatakan bebas polusi hingga pada taraf 0%, termasuk di dalamnya golden grain, sayur-sayuran dan buah-buahan, yang diproses dengan menggunakan teknologi terkini dan tercanggih. Nutrisi botanik yang tak ternilai ini di formulasikan untuk membentuk keseimbangan di tubuh kita.

Melilea Greenfield Organik menyajikan campuran serat yang dapat dilarutkan, bahkan ia mampu sebagai pembersih tubuh yang baik. Makanan organik alami ini memberikan nutrisi botanikal alami termasuk vitamins, garam mineral serta fitonutrient (nutrisi dari tumbuhan).

Sesuai Untuk Segala Usia Dan Keadaan :

Muda, masa remaja
Sihat dan sedar akan pentingnya kesihatan
Lemah tubuh badan
Kanser, penyakit kronis
Kekurangan berat badan
Gemuk / Obesiti
Sebelum melahirkan anak atau sesudah melahirkan anak
Sebelum pembedahan atau setelah melakukan pembedahan
Rematik, radang sendi,denyutan nadi
Umur yang lanjut atau masa tua
Susah tidur
Sembelit
Haid tidak teratur
Noda-noda penuaan, bintik-bintik hitam
Daya ketahanan tubuh badan yang lemah
Organ yang lemah (hati,perut, fungsi isi perut)

Petunjuk Penggunaan

Campurkan 1 atau 2 sendok takaran Melilea Greenfield Organik kedalam segelas air (kurang lebih 250 ml). Goncang rata dan terus diminum. Untuk rasa yang lebih enak, campurkannya dengan Melilea Organik Soya Bean, Melilea Organik Henry Apple Orchard atau Orange Garden. Lebih kurang setengah jam kemudian, minum air putih yang cukup.

Tips penggunaan yang betul

Jika anda ingin mempertahankan kesihatan yang maksima, minum Melilea Greenfield Organik 2 kali sehari, pada waktu pagi, setengah jam sebelum sarapan dan malam hari setengah jam sebelum makan malam. Pastikan anda minum air masak yang cukup untuk mencegah sembelit (sulit buang air besar).
Melilea Greenfield Organik dapat digunakan sebagai makanan pengganti. Jika bertujuan untuk menurunkan berat badan, minum Melilea Greenfield Organik sebagai makanan pengganti. Cara ini dapat mempercepat penurunan berat badan tanpa kehilangan nutrisi-nutrisi penting di dalam tubuh.

SILA HUBUNGI :- Siti Fauziah Md Shah di talian 017-3398975 atau 016-2426429
untuk tempahan.

Botol Besar
HARGA BUKAN AHLI RM 198
HARGA AHLI RM 165

Botol Kecil
HARGA BUKAN AHLI RM 55.50
HARGA AHLI RM 46.00

PENDAFTARAN AHLI RM 20.00 SETAHUN.

No comments:

Post a Comment