Sunday, March 21, 2010

SUSU KACANG SOYA ORGANIK

Susu Kacang Soya Organik...

Minuman Kesihatan lengkap untuk gaya hidup aktif...
Melilea Organik Soya Drink berisikan protein nabati alami dan phytonutrient (Fitonutrisi) yang hanya terdapat pada kacang kedelai. Melilea Organik Soya Drink di keluarkan di Heilong Jiang di Cina, kawasan yang telah dikenali di seluruh dunia memiliki lingkungan tanah yang subur dan air yang bebas dari pencemaran. MELILEA Organik Soya Drink adalah sumber protein yang sangat baik sebagai makanan pengganti susu haiwan, daging merah, makanan laut dan makanan berlemak berkolesterol tinggi.

Diperolehi dari kacang kedelai organik Non_GMO
Kulit terkelupas untuk cita rasa yang lezat
Mengandung fitonutrisi alami seperti lecithin, isoflavon dan saponin
Mengandung protein nabati dan bebas kolesterol
Kandungan zat dari kacang soya tetap terjaga tanpa bahan tambahan pewarna tiruan, perasa tiruan dan bahan pengawet

Sesuai untuk Segala Usia:Bayi Sesuai bagi bayi yang memiliki masalah sistem pencernaan dan alergi terhadap susu lembu.Anak-anak pada masa pertumbuhan nutrisi yang terdapat pada Melilea soya drink ini dapat meningkatkan daya ingatan, pembentukan dan perkembangan fizikal yang baik.Ibu Mengandung Memenuhi keperluan zat seperti kalsium dan protein yang baik untuk ibu dan bayi yang dikandung.Remaja pada masa pertumbuhan memenuhi nutrisi yang diperlukan untuk pembesaran, selain itu juga bermanfaat mengatur tingkat kolesterol pada tubuh.Usia Lanjut Memberikan tenaga dan meningkatkan kesihatan secara umum.

Cara Penggunaan :-Campurkan 3 atau 4 sendok teh MELILEA Organik Soya Drink ke dalam 250 ml air suam atau sejuk lalu digoncang rata. Anda juga boleh mencampurkan 2 sendok (gunakan sendok MELILEA Greenfield Organik). Goncang rata dan terus diminum.

HARGA BUKAN AHLI RM 15.90
HARGA AHLI RM 13.80

PENDAFTARAN AHLI RM 20.00 SETAHUN

Untuk pendaftaran / tempahan, sila hubungi SITI FAUZIAH MD SHAH di talian 017-3398975 / 016-2426429

No comments:

Post a Comment